Post by vertmanmailibvi on Mar 1, 2022 0:27:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsade nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Mother Simulator: Virtual Baby 2022 version ▞▞▞
Jag menar så det här spelet är roligt men också väldigt svårt och det rusar dig med massor av saker det ser ut som att det har en ny som juluppdatering Jag har inte spelat på ett tag så jag vet inte riktigt men förhoppningsvis alla som vill att ladda ner det här spelet laddar ner det för jag vill inte hindra folk genom mina dåliga recensioner eftersom det bara är min åsikt det kan vara andras men jag vill inte att andras åsikter hindrar dig från att göra vad du vill göra så spela det här spelet om du vill 😜
Det är ett fantastiskt spel. Men anledningen till att ge den en fyrstjärnig är att... det var länge sedan man låste upp ett nytt rum. Efter uppdateringen kan jag inte hitta nyckeln. Nu är jag på nivå 50. Och jag vill att spelet ska förändras lite...och det vill säga... i huset kan vi inte öppna varje låda eller laga mat. Se om du kan göra något, då skulle det kännas mer verkligt.
Det finns en massa annonser ibland men förutom att jag älskar det, du borde prova det väldigt trevligt MEN jag skulle vilja om jag kan välja kön på mitt barn och bada barnets hud. Så försök att lägga till det. Jag kan inte heller hitta nycklarna till dörrarna
Det här spelet är såååååå bra att jag älskar att spela det här spelet många gånger men jag önskar att du kunde lägga till fler rum eftersom jag låste upp alla rum n 2 dagar (verkliga livet 2 dagar) så kanske ett rum där en större son finns där och eventuella morföräldrar och en katt etc etc så att det här spelet kan bli roligare men ändå grymt skapande
Det här spelet är bra eftersom du låser upp rum och utmaningar och beroendeframkallande men jag gav det 4 start eftersom du måste ta hand om familjen och jag tar hand om min dotter och min bebis (inte) och jag måste ta hand om mig själv också men åt sidan från att jag gillar det och det här spelet kan passa för 7 under barn men jag är 9 men det är ok och jag använder min mammas konto så om du tittar på min mammas profilbild kanske du tror att jag är äldre än 9 så yeh (och jag ringer inte min mamma gammal). 👍👍👍👍👍👨👩👧👦
Det gjorde mig yr efter att ha spelat lite tbh det är inte min kopp te men jag kommer att ge det 2 stjärnor eftersom det höll mig sysselsatt ett tag, lol.
Det här spelet är roligt men när du börjar en ny dag om du gör fel så gråter barnet och det är sorgligt och jag vill inte att barnet ska gråta och det förlorar mer tid. Jag var så orolig att jag skulle förlora men sedan vann jag så det är därför jag ger det här spelet fyra stjärnor.
Fixa buggar snälla jag försöker spela det fryser på mig jag går tillbaka ut och sätter på spelet igen det fryser fortfarande och fungerar superlångsamt vänligen fixa tills jag avinstallerar
Jag såg det här spelet genom en annons först som jag trodde inte skulle vara FÖR exakt i förhållande till annonsen, men i spelet såg det ut precis som annonsen. Du kan låsa upp rum genom att höja nivån och du kan också få pass genom att titta på en annons: ) Inte illa för personen som gjorde detta
Jag älskar är spel
Det här spelet fick en bra start men jag kunde inte klara mig förbi dag två. Varje gång bebisen fick pasifieraren stängdes spelet omedelbart av och startade om igen och sedan satte jag tillbaka det direkt innan du börjar dagen..... Vad i helvete?
Jag gav 2 stjärnor till spelet eftersom min mobil var så tråkig innan jag spelade. Det ser väldigt bra ut men jag tycker att det är dåligt spel för mig 😔😔
Ordia Аркади uhx
Det är ett riktigt bra spel, men du kan inte hitta nycklarna. Många människor kan inte hitta dem och det är lite irriterande. Jag önskar att du kunde göra fler saker med bebisen, som att gå med honom i huset etc. Kanske skulle ett syskon också vara trevligt. Men trots allt är det ett riktigt bra och välgjort spel
Spelet är bra och allt, men ibland när jag äter till max så tillåter det mig inte att hålla i fler föremål och jag måste starta om spelet om och om igen.
Det här är det bästa spelet men jag har ett problem i och med att 1 du måste lägga till ett rum 2 Jag kan inte öppna rummet i hall 3 detta spel är bra men det finns så många annonser men det här spelet är dock väldigt bra
Det här är fantastiskt .... men det finns faktiskt annonser men om jag stänger av mitt wifi ... så finns det inga annonser i det eftersom det inte finns något wifi så det är ett fantastiskt spel så jag gav 3 stjärnor för att lägga upp det till din skapare ... .
Du borde lägga till detta en jag har så många idéer är 1. du lägger bara till att du kan släppa barnet någonstans 2. lägg till någon plats eller våning och max är 3 våningar kostar 10 000 pengar 3. gör mindre annonser 4. gör lite rollspel i trädgården 5.utanför förstapersonsläge 6.kan mata barnet vad som helst 7. göra tiden längre 8.se till att du kan åka till någon begagnad bil för att gå till köpcentret eller snabbköpet 9. göra det gråtande barnet längre för att stoppa honom och ta några barnmat eller leksak 10.lägg till skola Det är mina idéer du borde göra det
Mother Simulator: Virtual Baby Simulatsioonmängud uwt
Så många annonser men fortfarande bra men har en timer
Bara två stjärnor varför betyder att du behöver låsa upp var utrymme
För många annonser. Jag kan inte spela det här spelet
Det är lite tråkigt men det är inte så illa det är bara att jag verkligen inte gillar det här spelet längre 🥺. Förlåt
Den har många annonser men annars är den riktigt bra
Varje gång jag försöker gå i det här spelet, fortsätt att sparka mig ut fixa det här spelet 😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡👿👿👿😠😠💩🤰💔💔💢💨🐍👎👎👎👎👎😠😠😠😠💩😠 💩😠💩😠😡😡😡😡👿👿👿
Det här spelet är riktigt bra. Men kan behöva några uppgraderingar. Till exempel: maken rör sig egentligen inte mycket. Och husdjuret äter inte så mycket. Till sist tycker jag att du ska ge några ledtrådar till hallnyckeln och gårdsnyckeln. Så om du kunde lägga till några ledtrådar för nycklarna blir det ännu bättre!
Det här spelet är väldigt dåligt eftersom barnet är dåligt och 5 minuters spel gratisläget är coolt men jag älskar inte spelet 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Det är ett dumt spel, ingen bra grafik inga karaktärer bara en mamma är där i start och en liten bebis och mamman måste alltid ge mjölk och sedan kommer bebisen att kasta det och sedan måste vi ta bort det här spelet efter 5 minuter
Jag älskar det Jag känner bokstavligen livet som en förälder men ett problem varje gång det är annonser och det är verkligen irriterande och det tar en evighet att låsa upp andra platser i huset hoppas att du läser det, förbli säker och frisk och stanna hemma :5 juli, 2020
Det är inte vad jag förväntade mig. Det här spelet var dåligt gjort. Spelet är inte lika underhållande som bilderna visar. Även om det är spelbart tror jag inte att det är mitt val av spel.
Mother Simulator: Virtual Baby Simulator rfn
det är ett roligt spel jag älskar hur vi behöver nycklar för att komma in i rummen men jag har bara en rekommendation. i förrådet lägg till fler saker där jag älskar spelet men det här är bara en rekommendation. jag gillar det! :3
det är ganska svårt men det är bra. anledningen till att jag har det 🌟🌟🌟🌟 är för att det hela tiden tog mig tillbaka till startsidan och jag var tvungen att trycka på spelet igen och det var lite irriterande men annars var det ganska bra men kan du ändra en sak? definitivt göra det lättare att plocka upp saker, vända, gå och ge saker till barnet
Ett mycket trevligt familjespel Jag bytte också min telefon men jag laddade ner det på min denna mobil jag älskar det här spelet min syster och bror gillar också det här spelet det innehåller inga annonser eller pengar jag kommer alltid att vara med dig 😊😊
Mother Simulator: Virtual Baby Simulation omx
Mother Simulator: Virtual Baby Symulacyjne gspf
Jag älskar verkligen det här spelet men när du låser upp vardagsrummet finns det en dotter och du ska göra dotterns hår och ta hand om barnet samtidigt😮 Snälla någon berätta för mig, hur tar du hand om två barn samtidigt !!!! Hur gör man det!!!!!!!!!!!!!!
Kontrollerna är snabba och lite svåra att använda
Det är en bra app, men DU MÅSTE FIXA DENNA BUG SNÄLLA!! När jag går för att spela en nivå, LOGGAR DET UT MIG FRÅN GAMEEEEE!! Detta hände varje gång jag försökte spela en nivå. Snälla fixa detta!!!!
Var är hallen och gårdsnyckeln. Uppdatera detta, jag vill verkligen se vad som finns nära hallen eftersom jag hage låste upp vartannat rum. Jag är för närvarande på dag 78+ och jag vill hitta nyckeln men jag har läst några recensioner som säger att du inte har lagt till nycklarna till gården och hallen. Jag var väldigt exalterad men jag insåg att du fortfarande uppdaterar den. Snälla, om du kunde släppa nycklarna så fort den är ute!! Annat än det..10/10!
Det var ett bra spel men det tar hela tiden bort barnet och att jag sov i 7 dagar. Det tar hela tiden bort vip babyhuden.
Jag betygsätter detta bara 3 stjärnigt f.Kr. det är många annonser, så ja det är trevligt min lilla syster älskar det här spelet du kan göra en rp också om det är ok bc min lilla syster vill lägga till en massa saker faktiskt jag spelar det här en gång och Jag ser att det är trevligt men det finns många annonser men tack, det är trevligt och lätt att spela.
Spelet är anständigt och så mycket som jag kom in på det så är det många annonser och där dödade långsamt njutningen för mig
Jag bara älskar det här spelet!!! Även om jag gav det en 4/5 för ibland finns det saker som du inte har någon aning om hur man gör, och det finns ingen information om hur man gör det. Men förutom det är det här spelet fantastiskt, fantastiska historier, väldigt roligt och jag älskar husdesignen. Jag vet bara inte hur jag får tag i hallnyckeln, jag försöker fortfarande komma på det 😂. Det är allt jag har att säga att allt är bra och bra, jag har inte stött på några buggar eller fel. Jag rekommenderar att du spelar det här spelet!
Jag hatar det här spelet. det finns annonser minst var 5:e sekund. få inte det här spelet om du inte gillar att titta på annonser.
Det är kul men som tråkigt på samma gång och varför kan inte min man gå upp och göra sin egen grej som om han bara lägger sig 💀 nämnde jag att det finns annonser varje gång du ger barnet något eller gör något för honom och jag kan inte ens vända av mjölken med något i mina händer som att jag kan stänga av vattnet när jag håller i något men inte mjölken lol
Jag ger två stjärnor för idag laddar jag ner det här spelet och det tar lång tid att ladda. Jag försöker igen men det tar väldigt lång tid ⏰ Jag vill spela men på grund av detta kan jag inte spela 😭