Post by vertmanmailibvi on Mar 1, 2022 0:17:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsad uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Goood spelet men grafiken måste förbättras men bra spel är riktigt beroendeframkallande spel jag gillar det du behöver för att sätta på nätet spelare så vi kunde plundra varandra nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccccccccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereereeeeeee nedladdning nu
Är du vår nästa LIA-Warrior? - FINQR
Repetitiv nivå 240 kommer att stoppa alla och du måste samla mynt i flera dagar för att uppgradera väggar, bågskyttar, torn, katapulter, etc. Invasionsdelen av spelet är roligare men allt du gör är att sätta upp enheter som schack och har ingen kontroll över armén . Allt du gör är att stödja tidbågskytt och hornbuffert.
Ett bra spel, men det finns en bugg som säger att banken och dryckesaffären kräver internetuppkoppling, vilket jag har. Internet är starkt, men uppenbarligen inte tillräckligt starkt för att klara det här felet. Brist på tillgång till banken och dryckesaffären kommer att fördröja mina framsteg i spelet.
Age of Warriors
Clicker Warriors is an idle rpg clicker game which is available for. iOS. ,. Android. and. PC . It can be downloaded from available app stores.
Det är kul
Empire Warriors: Offline Games ; Poäng: 1 + 131,648 ; Beskrivning. I know you're smart: Fight powerful enemies with your wise strategies! Lead your mighty heroes
Monster-bh
Detta är inte ett spel, det är en app som tjänar pengar för det här företaget eller ägaren genom att använda annonser i spelets namn. Eftersom vågor (invasion) i spelet bara besegras efter att ha sett ett visst antal videor. Det finns ingen logik bakom någon seger eller nederlag eller någon utveckling i spelet. 👎👎👎👎👎👎👎👎
Spelet är bra och lätt nog att spela, men precis som de andra recensionerna finns det ingen kundsupport. Kontaktade dem för över en vecka sedan angående internetanslutningsproblemet och har inte hört något. Skulle betygsätta bättre men utan hjälp från utvecklarna kommer jag inte att göra det just nu.
Jag ger det 2-stjärnigt eftersom det här spelet inte riktigt uppdaterar om det gör uppdateringar så kommer jag att börja spela det mer.
... Force ได้ปล่อยตัวอย่างใหม่ของเกม One Piece: Pirate Warriors 4 ออกมาให้ชมกัน ... iPad mini and iPad mini Wi-Fi + Cellularn• ต้องการขั้นต่ำ iOS 4.3n n
Bra spel för tiden men det finns inte så intressant tänkande i det
Bra spel. Speciellt nu har jag lärt mig hur man startar om med olika strategier! Men i den senare delen av spelet skapar spelets AI så många vågor med fiendens nummer som är nästan omöjliga att slå tillbaka och diamantfördelningen faller helt av!
Roligt och enkelt
Fruktansvärd animation, alldeles för snabb. Old school med få bra idéer.
Subpar. Bara för repetitiv ingen bra story.
Det är roligt, det finns vissa saker som mycket av det här spelet och andra spel kopierar från varandra, men det är en hel del slipning om du är sugen på det.
Spelet borde ta av play store, det fungerar inte som det ska. Ingen bank gör spelet omöjligt du kommer så långt till den grad att du måste lägga ner spelet eftersom du inte kan uppgradera längre.
Har sett den här typen av spel kopieras många gånger. Önskar spel dessa utvecklare skulle vara mer original. Jag har spelat samma spel bara olika utvecklare många gånger. I princip har ni precis ändrat karaktärsdesignen. 🙄🤮
Kul...
Det är underhållande men har problem. Dess typ av ett stenpapperssaxspel och har potential att vara roligt men kommer till slut. Grafiken är inte den bästa, förstärkningar fastnar bakom dina distansenheter. AI gör att dina trupper blir utplockade. Jag önskar att du kunde lägga dina startenheter/hjälte bakom grindarna och kommer ut med dina första kallade enheter. Definitivt underhållande men känns inte riktigt snyggt
Rising Warriors - The New Online iOS Strategy Game with unique... Play Rising Warriors and lead your ...
Game of Warriors Strategy jahb
Game of Warriors Estratégia wajz
Det här spelet är roligt och bara för 2 stjärnor är det väldigt dyrt 😈😆😡men snälla om du kommer att ge army och detta kommer jag att ge 5 stjärnor.
Bra tidsfördriv...enkla kontroller, lägger till lite mer än jag gillar.
Det är ok men det är inte coolt det skulle ha varit bra om jag kunde använda någon för att slåss men det är ok eftersom jag inga speltillverkare försöker men det är ett bra spel
hj
Okej spel
trodde att det skulle bli ännu ett sammanställt spel som är identiskt med 100 andra men det här har fastnat för mig, det fångade min uppmärksamhet och jag behöver inte vänta en timme på att något ska uppgraderas eller fyllas på tills jag kan fortsätta spela. Du kan spela som lång eller så mycket du vill, vilket är en trevlig förändring
Jag ger det bara 3 stjärnor eftersom spelet är otrogen mot mig på kartan, när jag var på väg att besegra mina fiender eftersom de har 2 hälsa, det låter mig inte skada basen eftersom grinden precis öppnades och släppte inte mina trupper att attackera dem! Jag var så arg efter kampen så fixa det snälla..
Rebaixados Elite Brasil Simulasyon ypww
kul som bara den
Kul hittills, har en mängd olika trupper att låsa upp och verkar som ett anständigt spel från och med nu. Det är beroendeframkallande och de flesta annonserna varar inte mer än 15 sekunder.
Är du game för en spännande resa? Har du vad som krävs för att kämpa dig hela vägen från Rekryt upp till Master Warrior hos oss på FINQR?
Behöver mer tid och kommer att uppdatera men än så länge har det gått bra. Ingenting är banbrytande eller out of this world men allt är väldigt bra, solidt och konsekvent. Det verkar som att det kommer att bli lite dyrt om man bestämmer sig för att spendera pengar mer än då och då, men vi får se
Upprepande men roligt, monotont men givande. Reklam är konstant. Spelet är enkelt och progressivt.
Stickman Warriors Hack Välkommen till Morehacks. In the use Metal Strike Super Warriors Hack Cheats unlimited You can enjoy this game.
Pris: 39 kr. E-bok, 2018. Laddas ned direkt. Köp Dynasty Warriors 9 Game, PC, Multiplayer, Reddit, Gameplay, Trainer, Empires, Guide Unofficial av Hse
Betygsätt spelmeddelandet skulle dröja kvar på skärmen annars
Lägger dagar i det här spelet och loggade bara in igen och alla mina framsteg var borta. Jag pratar tillbaka till början utan någon anledning alls. Detta dödade bara all glädje ur det här spelet.
roande
coolt spel
Bekvämligheter som att tillåta att ställa in auto spawn/auto shoot för vissa saker och vissa grafiska ändringar, detta kan vara ett potentiellt utmärkt spel
Spelet är inte särskilt bra och inte bra grafik. Detta är kopierat med ett spel som heter grow empire rom. Jag tror att spelet är kopierat av ett spel. Du kan förbättra ditt spel genom förbättrad grafik, tekniker och färdigheter
Blir gammal ganska snabbt och slåss mot samma saker, på samma sätt på samma plats. Ingen kontroll över trupper i strid och min ballista dödar mig lika snabbt som fienden. Jag skulle ha trott att min egen armé kunde sikta lite bättre.
Ärligt talat är det ett riktigt bra spel, bara om det hade multiplayer där du kunde utmana andra.. utan att det blir väldigt repetitivt och tråkigt så småningom..
wow så coolt spel men snälla minska myntet för axlarna thx
Sämsta spelet. Elefanterna och väduren är extremt orättvisa. De stora kapaulterna kan inte ens göra något mot elefanter. Väldigt hårt. Gör banken offline och minska kostnaderna för att uppgradera soldaterna. Det här spelet är avfallsspelet någonsin!!! Prova bara mod apk för detta spel för att vara nöjd.
segt, med ett okej tidsfördriv
Game of Warriors Strategi dba